God save the queen!

4 september 2017 - London, Verenigd Koninkrijk

Wembley

Na de Learning Set ben ik in London gebleven. In het weekend kon ik nog de laatste hand aan mijn paper leggen en de Residential voorbereiden. Op maandag heb ik London bezocht. Onder andere het Hyde park, met de bus door het centrum en een een wandeling langs de Theems.

De avond vóór deze Residential op uitnodiging van  Simon de wedstrijd Engeland-Slowakije bezocht in het Wembley Stadium. Leuk om dit samen met hem te doen. Gaaf om uit bijna 70.000 kelen het 'God save the queen' te horen zingen! Gelukkig won Engeland en konden we met een goed gevoel richting Roffey rijden. Door wegwerkzaamheden hebben we er twee uur over gedaan, maar dat gaf gelegenheid om over de MSc, de Learning Set en over van alles en nog wat te spreken. Goed voor de onderlinge band en om op deze manier m20170904_193443_001ijn voornemen om ook buiten de Learning Sets contact te onderhouden in praktijk te brengen. Om 11.30 PM arriveerden we uiteindelijk at Roffey. Het voelde gelijk weer goed om hier weer over de drempel te stappen.